Info vedr. afhentning
Tak for din ordre, bestilte varer kan afhentes tirsdag 18:00-19:00
Judopas
Beskrivelse
Alle sportslige resultater indføres i judopasset som følger judokaen hele den judomæssige karriere. Judopasset skal medbringes til alle arrangementer.
Passivt medlemskab
Beskrivelse
Kontingent for passivt medlemskab gælder kalenderåret hvori det er købt og giver adgang til klubbens arrangementer, dog ikke stemmeret på generalforsamlingen.
Følgende påtænkes, men er endnu ikke vedtaget:
Som passivt medlem opnår man automatisk fuldt medlemskab af klubbens støtteforening "Aalborg Judoklubs Venner".
Judolicens
Beskrivelse
Deltagelse i eksterne turneringer, klubbens gradueringer og andre aktiviteter, hvor rettighederne tilhører Dansk Judo og Ju-Jitsu Union kræver tilkøb af gyldig judolicens før tilmelding er mulig.
Judolicens løses for ét år ad gangen og gyldighedsperioden er 1.sep - 30.aug.
Prisen for oprettelse og fornyelse af licens er aldersafhængig.

Judo Stofmærke
Judogi Kodomo
Beskrivelse
God begyndergi. Hvidt bælte medfølger.

Judogi - Brugt
Beskrivelse
Når barnet vokser fra judogien eller af anden grund ikke længere har brug for den vælger mange forældre at donere den brugte judogi til klubben. På denne måde støttes klubbens frivilige arbejde og nye medlemmer får mulighed for at købe en god brugt judogi.
Vi er også ved at afvikle at mindre lager af sponsorvarer, judogierne er nye med firmanavn broderet på.
Bælte
Beskrivelse
Ved køb af bælte opgives helfarve/stribefarve og længde
Klubtrøje